DIRECTIA JUDETEANA PENTRU CULTURA BUZAU

RAPORT privind activitatea desfăşurată de Direcţia Județeană pentru Cultură Buzău în anul 2024

DOCUMENTUL AICI

   Direcția Județeană pentru Cultură Buzău este un serviciu public deconcentrat al Ministerului Culturii care își desfășoară activitatea în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 90/2010 privind organizarea și funcționarea Ministerului Culturii, cu modificările și completările ulterioare, ale Ordinului ministrului culturii nr. 2080/2012 privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Direcțiilor Județene pentru Cultură și Patrimoniu Național, respectiv a municipiului monumentelor istorice. București, precum și ale altor acte normative ce reglementează protecția monumentelor istorice, regimul de protecție și circulație a bunurilor culturale mobile, protejarea patrimoniului arheologic, a patrimoniului imaterial, funcționarea așezămintelor culturale. Direcția Județeană pentru Cultură Buzău își desfășoară activitatea, în subordinea Ministerului Culturii, în clădirea Instituției Prefectului din Buzău, b-dul N.Bălcescu, nr.48.

Citește mai departe...

RAPORT DE EVALUARE a implementării Legii nr. 544/2001 în anul 2024

DOCUMENTUL AICI

Subsemnata, Coșconea Tanța, responsabil de aplicarea Legii nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare, în anul 2024, prezint actualul raport de evaluare internă finalizat în urma aplicării procedurilor de acces la informaţii de interes public, prin care apreciez că activitatea specifică a instituţiei a fost:

[X] Foarte bună

[] Bună

[] Satisfăcătoare

[] Nesatisfăcătoare

Îmi întemeiez aceste observaţii pe următoarele considerente şi rezultate privind anul 2024.

Citește mai departe...

RAPORT DE EVALUARE a implementării Legii nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, cu modificările şi completările ulterioare, în anul 2023

DOCUMENTUL AICI

 

INDICATORI

RĂSPUNS

A. Procesul de elaborare a actelor normative

1. Numărul proiectelor de acte normative adoptate

0

2. Numărul proiectelor de acte normative care au fost anunţate în mod public

0

Dintre acestea, au fost anunţate în mod public:

    a. pe site-ul propriu

0

    b. prin afișare la sediul propriu

-

    c. prin mass-media

-

3. Numărul de cereri primite pentru furnizarea de informaţii referitoare la proiecte de acte normative

0

    a. persoane fizice

0

    b. asociaţii de afaceri sau alte asociații legal constituite

0

4. Numărul proiectelor transmise persoanelor fizice care au depus o cerere pentru primirea informaţiilor referitoare la proiectul de act normativ

-

5. Numărul proiectelor transmise asociaţiilor de afaceri şi altor asociaţii legal constituite

0

6. Numărul persoanelor responsabile pentru relaţia cu societatea civilă care au fost desemnate

-

7. Numărul total al recomandărilor primite

0

8. Numărul total al recomandărilor incluse în proiectele de acte normative

0

9. Numărul întâlnirilor organizate la cererea asociaţiilor legal constituite

0

10. Numărul proiectelor de acte normative adoptate în anul 2020 fără a fi obligatorie dezbaterea publică a acestora (au fost adoptate în procedura de urgenţă sau conţin informaţii care le exceptează de la aplicarea Legii nr. 52/2003, conform art. 6)

0

B. Procesul de luare a deciziilor

1. Numărul total al şedinţelor publice (stabilite de instituţiile publice)

0

2. Numărul şedinţelor publice anunţate prin:

    a. afişare la sediul propriu

0

    b. publicare pe site-ul propriu

0

    c. mass-media

0

3. Numărul estimat al persoanelor care au participat efectiv la şedinţele publice (exclusiv funcţionarii)

0

4. Numărul şedinţelor publice desfăşurate în prezenţa mass-media

0

5. Numărul total al observaţiilor şi recomandărilor exprimate în cadrul şedinţelor publice

-

6. Numărul total al recomandărilor incluse în deciziile luate

-

7. Numărul şedinţelor care nu au fost publice, cu motivaţia restricţionării accesului:

    a. informaţii exceptate

-

    b. vot secret

-

    c. alte motive

-

8. Numărul total al proceselor verbale (minuta) şedinţelor publice

0

 9. Numărul proceselor verbale (minuta)  făcute publice

-

10. Evaluarea proprie a parteneriatului cu cetăţenii şi asociaţiile legal constituite ale acestora

-

C. Cazurile în care autoritatea publică a fost acţionată în justiţie

1. Numărul acţiunilor în justiţie pentru nerespectarea prevederilor legii privind transparenţa decizională intentate administraţiei publice:

    a. rezolvate favorabil reclamantului

0

    b. rezolvate favorabil instituţiei

0

    c. în curs de soluţionare

0

RAPORT DE EVALUARE A IMPLEMENTĂRII LEGII NR. 544/2001 ÎN ANUL 2023

DOCUMENTUL AICI

Subsemnata, Coșconea Tanța, responsabil de aplicarea Legii nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare, în anul 2023, prezint actualul raport de evaluare internă finalizat în urma aplicării procedurilor de acces la informaţii de interes public, prin care apreciez că activitatea specifică a instituţiei a fost:

[X] Foarte bună

[] Bună

[] Satisfăcătoare

[] Nesatisfăcătoare

Citește mai departe...